Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Det känns så otroligt överkomligt att det är svårt att argumentera mot att man ska göra detJag gillar de här korta 16-20 minuters passen
Ja men precis. Och så hinner man inte börja fundera på annat under tidenSamma här! Det känns så otroligt överkomligt att det är svårt att argumentera mot att man ska göra det
Det är inte för sent än! Jag gjorde just pass 6 och just nu undrar mina magmuskler vad de har gjort mig för ont.Jag glömde helt bort det idag
Inte för sent! Jag har fortfarande inte gjort dagens pass, åt tidig middag och blev sen så mätt så jag har legat i soffan ett tag och då kändes inte magövningar så lockande. Men jag ska göra passet innan jag går och lägger mig!Jag glömde helt bort det idag
Om du kör det som länkas i startinlägget så ligger man mest på golvet.Hm. Lunchprosseco följdes av eftermiddagscava. Jag undrar om det blir någon yoga idag ...
Jag använde ett paket julgransbelysning, det var det som låg närmast till handsJag har också kört pass 6 Skulle varit skönt med lite uppmjukande rörelser också. Övningarna gick bra, jag har nog blivit starkare i magen sedan jag sist körde såna här yogapass Orkade inte ta fram mitt block så för sista övningen tog jag en barnstrumpa som låg på golvet bredvid, det funkade lika bra att skicka den fram och tillbaka
Låter som en alldeles fantastisk dag!Hm. Lunchprosseco följdes av eftermiddagscava. Jag undrar om det blir någon yoga idag ...
Min mage skakadeJa herregud ja, i pass 6 fick man hälsa på sina magmuskler minsann! Jag tränar aldrig magen men man brukar bli rätt stark där av crossfit som är väldigt mycket av en "full body experience". Det märks att det var ett par månader sedan jag tränade crossfit aktivt, om vi säger så...
Det är en "intressant" upplevelse när det skerMin mage skakade