Utfodra hinknissar

Sv: Utfodra hinknissar

En termos med kaffe.

Det är ungefär vad mina hinner med. Men det brukar ligga godis och kakor i bilen.

Tips på superb hinknissemat mottages tacksamt :bump:

Snabbaste som inte kräver verktyg:
En påse tunnbröd och en tub räkost: Kläm ut ost, rulla ihop, ät!

Gurkbitar (5cm "slantar")
Kall kotlett
Muffins
Morötter (!!!)
Pastasallad
20kr till en varmkorv :rofl:

Mackor. Får bli "snabbmackor" 1 påse bröd och 1 tub mjukost. Varför bre mackor som ändå riskerar att bli med hem. Nissarna är ju lite små i maten :angel:.
Drickyoghurt.
Risifrutti.
Kaffe.
Vatten.
Läsk. Fast den glömde jag hemma sist...
Godis.
Äpplen.
Pengar till mer mat om den medhavda skulle ta slut.
Hett vatten, tepåsar och kaffe pulver.

/Linnea

Som hinknisse brukar jag få överleva på medtagna kakor och eventuellt någon varmkorv som jag köpt. :angel:

Nej, skämt å sido så är det allra bästa tipset att dela upp ryttarmat och hinknissemat för sig, så att man som hinknisse vågar äta, utan risk för att äta upp ryttarens mat. En mätt hinknisse är en glad hinknisse och en glad hinknisse vill alla ha. :)

Liknande trådar

Hästvård Alla tips mot kliande hud på häst mottages tacksamt. Salvor, fodertillskott, tvätt etc. Ska till hööks över helgen märkte att där finns...
Svar
15
· Visningar
757
Senast: Vinur
·
Fritid Som rubriken lyder. :D Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några...
Svar
1
· Visningar
163
Senast: lil-sis
·
Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
645
Senast: Caoimhe
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 467
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Storlek röd Kong?