Flavor
Trådstartare
Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som frågade om jag behövde lakan eller något, annars går det till second hand. Blev chockad av allt fint jag fick, två nya täcken, dubbla påslakan sett i två olika färger, gardiner, en helt ny servis jag kollat på själv, handdukar mm.
Har funderat på att baka något men vet noll om ev allergier, och råd att köpa nått har jag inte direkt. Däremot har jag ett gäng små paprika plantor, kan man ge bort det (paprika vet jag hen äter) med ett handskrivet kort typ? Eller är det för lite?
Snälla ge mig tips på vad man kan ge till en granne man uppskattar enormt men inte vet mycket om så sett.
Har funderat på att baka något men vet noll om ev allergier, och råd att köpa nått har jag inte direkt. Däremot har jag ett gäng små paprika plantor, kan man ge bort det (paprika vet jag hen äter) med ett handskrivet kort typ? Eller är det för lite?
Snälla ge mig tips på vad man kan ge till en granne man uppskattar enormt men inte vet mycket om så sett.