M
marialoovely
Jag och min 3-åriga hankatt har flyttat från villa till lägenhet. Över en natt förändrades hans horisont från skog och hagar till 1 rum och kök. Det har gått över förväntan men nu när vårsolen börjar titta fram vill han så gärna ut i gräset och buskarna igen. På dagarna går det bra för honom att sitta på balkongen, men när kvällen kommer och jaktinstinkten med den ska det börja klättras på räcken och fönsterbrädor och det är bara SÅÅ fy! Det är tre våningar till marken. Det slutar med att jag får ta in honom och stå ut med att ha honom klättrandes och jamandes framför balkondörren och jag tycker så synd om honom!
Är det någon som varit i samma sits och har några tips som kan göra hans tillvaro lite roligare? Har funderat på sele och koppel men han är så mycket utekatt och stadens ljud är otäcka och rent livsfarliga.
Tacksam för svar!
Är det någon som varit i samma sits och har några tips som kan göra hans tillvaro lite roligare? Har funderat på sele och koppel men han är så mycket utekatt och stadens ljud är otäcka och rent livsfarliga.
Tacksam för svar!