D
Djur92
brukar ni låta era katter vara ute när det regnar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Katter är nattdjur så jag ser ingen som helst anledning till att tvinga dem att vara inne nattetid. Dessutom får de hellre gå ut o stojja.
De har vett nog att besluta sånt själva.
brukar ni låta era katter vara ute när det regnar?
Rävar får SÄLLAN tag på vuxna friska katter. Om de ens försöker så lyckades de främst med unga katter eller sjuka/äldre.
Det låter uppmuntrande! Jag minns bara från min barndom hur en granntant evigt tjatade om hur ännu någon av hennes katter blivit tagen av räven.Rävar får SÄLLAN tag på vuxna friska katter. Om de ens försöker så lyckades de främst med unga katter eller sjuka/äldre.
Nej, men man kan minimera riskerna. Fast jag förstår hur du tänker. Själv är jag den typen som nog inte skulle ge mig ut på farliga expeditioner, trots att risken att bli påkörd av en bil är större.Dessutom finns det alltid faror för alla varelser. Det är inte en anledning till att sluta leva.
Fast det beror ju lite på var katternas revir är beläget?Chansen att bli tagen av en räv är mindre än att bli påkörd av en bil.