Utbytt lösenord? HJÄLP!

sandra87_

Trådstartare
Hej.

Jag har fått ett problem nu på kvällen.
Satt och surfade runt lite på FB när jag blev plötsigt blev "utkastad" :confused: och ombads skriva in mitt lösenord igen. Gjorde såklart detta men får då upp ett felmeddelande som säger att det är fel lösenord/användarnamn.
Provar flera gånger utan resultat. Provar då att gå in på min msn.
Detta fungerar inte heller. Får upp ett felmeddelande att det är fel lösenord. Samma sak när jag försöker gå in på hotmail.
Prövar då min blogg. Samma sak där.
Går heller inte att gå in på själva bloggen om man söker på adressen utan får upp en ruta som kräver ett lösenord. :confused:
Ringde min bästa vän som inte heller kommer in och kan läsa på min blogg, vilket hon har kunnat gjort tidigare på dagen. Hon provade även att logga in på min FB via hennes dator då min dator är gammal och krånglig, men hon får upp samma felmeddelande. :crazy:

VAD har hänt? kommer in på alla andra ställen jag har provat. Är det jag som har gjort något fel eller har någon tagit sig in på nåt sätt o bytt lösenord eller vad? :confused:
Nån som har några tips på vad jag kan göra? :cry:

Tacksam för svar.
 
Sv: Utbytt lösenord? HJÄLP!

nog någon som jävlats med dig och bytt alla dina lösenord.. antingen så har du ett virus/trojan eller dylikt i din maskin som snott grejjerna av dig eller
 
Sv: Utbytt lösenord? HJÄLP!

Det var min första tanke oxå. Men vem skulle vilja göra det egentligen? :confused:
 

Liknande trådar

Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 606
Senast: Karamello30
·
Kropp & Själ Den korta versionen: Jag har inte tagit gynekologiskt cellprov på 8 år och har nu drabbats av dödsångest. Den längre versionen: Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 634
Senast: Voeux
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 440
Senast: vallhund
·
Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och...
2
Svar
35
· Visningar
4 922
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp