Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
men för att svara på din fråga istället kanske...*glömde*
Det går att se i framvalvet...du ska kunna öppna där och se koppjärnet. Iaf på Wintecs och Bates sadlar. Annars kan du ju fråga när du kolalr på sadel. Om det nu är så att du letar sadel.
jag har nämligen en äldre modell av bates, bates caprilli allround...men har aldrig hört talas om något utbytbart koppjärn
har ALLA bates sadlar utbytbara koppjärn?
det vet jag tyvärr inte...men om du kollar på sadeln framme i framvalvet och det går att "dela" lädret där så att du kan se ett koppjärn så går det att byta. Vet som sagt inte hur länge dom har haft utbytbara koppjärn på bates sadlarna men jag tror att det är en hel del år.
Hundavel & Ras Det är ju rätt stor skillnad på tex föl och hundvalpar. Du får 1 föl i taget, ett föl som sedan går med sin mamma i minst 6 månader och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.