- Svar: 92
- Visningar: 9 185
Ligger i soffan med Fluffikatt på magen. Tidigare idag ringde de från medborgarskolan. Motorsågsutbildningen som jag var anmäld på men som ställdes in, har nu fått ett nytt datum och jag fick frågan om jag vill vara med. Jag tackade ja. Vill minnas hon sa utbildningen skulle starta den 21. På fredag alltså. Det är samma dag som af vill att jag ska gå på möte om att gå en utbildning. Borde väl vara okej att vara frånvarande från det p.g.a. att man ska gå en utbildning? Jag ska nog ta och fråga af om de vill betala den för mig också. Det känns nämligen inte så kul att behöva ta från sparkapitalet för att gå utbildningen. Får passa på och fråga om de kan betala BE-behörigheten också medan jag ändå håller på. Chansa kostar inget. Får jag nej, så tar jag behörigheterna ändå.
Men jag önskar det fanns utbildningar om permakultur och skogsträdgård att gå. Det är där jag har mitt hjärta. Och jag vill planera olika trädgårdsprojekt. Men vet inte alls hur jag ska komma dit.
Men jag önskar det fanns utbildningar om permakultur och skogsträdgård att gå. Det är där jag har mitt hjärta. Och jag vill planera olika trädgårdsprojekt. Men vet inte alls hur jag ska komma dit.