Utbildning Katrineholm?

CodyB

Trådstartare
Har tidigare hittat en utbildning ungefär som equiterapeut i närheten av Katrineholm. Men nu kan jag inte hitta den vad jag än söker på.

Finns den inte kvar? Någon som vet? 😁

Har tidigare hittat en utbildning ungefär som equiterapeut i närheten av Katrineholm. Men nu kan jag inte hitta den vad jag än söker på.

Finns den inte kvar? Någon som vet? 😁
Om du tänker på Helmut Tscharnkes (stavning?!) utbildning som fanns i katrineholm så finns den inte kvar, tyvärr borta sen många år tillbaka.

Axelssons låg väl från början i Katrineholm ? Kanske är dem du tänker på de har ju kurser över landet dock fortfarande.

Helmut har som sagt inget sånt - han reser själv för mycket och är nästan aldrig hemma .

Liknande trådar

Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 073
Senast: Nota
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
724
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 780
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna