Utbetalningarna från STC

Cambrie

Trådstartare
Någon som har koll på dessa, kommer de före eller efter påsk den här månaden? Borde komma på skärtorsdagen va???

Sv: Utbetalningarna från STC

Ja, om de gör som "alla andra utbetalare" så borde de komma på skärtorsdag som är sista vardagen innan den 15:e..

Jag hoppas på det... Som studielåns tagande student som ska gå på GHS och mässan sitter det fint med lite extra pengar över påsk:angel:

Näe:o Efterssom alla mina pengar som jag fick i slutet av mars är slut nu på grund av alla resor med hästarna hit och dit så skulle jag definitivt behöva dem INNAN påsk i alla fall... Men jag hoppas att de kommer på torsdag :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Köpte en ansiktskräm med kort datum i november, sista dec -24 gick den ut. Det står inget datum på burken och det är en sån som man inte...
Svar
10
· Visningar
296
Senast: Sassy
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 935
Senast: Bowman
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Försäkringskassan och... jag är hungrig, men det struntar försäkringskassan högaktningsfullt i. Jag har haft 3100 i...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: IngelaH
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 876
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp