Utan varmvatten.....usch

Sv: Utan varmvatten.....usch

Fast jag har ju inga planer på att dra in varmvatten dock, jag är nog på tok för snål för att bekosta ständig uppvämning av vatten i en beredare för att ha i stallet :p

Det finns genomströmningsvärmare. Då blir det bara varmvatten när du använder det.

kolla med olika demontering/saneringsföretag (som demonterar för rörmockare pannor/oljetankar/varmvattenberedare/accumulatortankar/vitvaror) min man har ett sådant företag och vissa saker sparar han för det är hyffsat nytt eller har "beställning" på. om du bara visste vad folk vill ha utslängt :) jag har en jättefin varmvattensberedare stående nere i maskinhallen som vi tyckte va synd att slänga, en 200 l focus från 2005, blymantlad = rostar inte sönder...

Nej någon rörmokare har jag inte i bekantskapskretsen och eftersom det är helt annan form än den gamla så måste ju rören ändras ganska mycket. Tror inte det är så enkelt att göra själv. Fast nu kom jag på en som jag kan fråga. Tack för att du fick mig på de tankarna.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 595
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 910
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 667
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar