H
H0N3Y
varning.. detta är en gnäll-skriva-av-sig tråd!
Säjer bara ..SUCK! Nu är det jobbigt ! Känns som orken försvann?
Har inte nått problem med lilleman (4 mån), han är glad & lika behändig som vanligt *ta i trä* Men.. alla dessa måsten :/
Börjar fåååå stressmage. Av att gå hemma. Tss..men alla dessa
måsten. Måste tvätta,måste hänga upp tvätten,måste städa,
måste ut & röra på mej,måste äta nyttigare,måste gå ner i vikt,
måste få hund & katt att bli sams,måste träffa vännerna & fika,måste... bara gråta :/ Vad ska man ta sig till. Känns som om
jag ska explodera, ringde mamma ! pratade lite. Lyckades gråta lite.
Har haft svårt att gråta senaste veckan :/ *DRYGT*. Satt mig i soffan, pojkvännen bara tittar o rycker på axlarna.
Hade bara varit så skönt om han kunde hålla om mig & trösta lite. Säja att allt ordnar sig. Visst han är inte synsk. Han vet inte vad
jag tänker. Men om nån gråter kan man väl fråga va de är? Jag har så svårt att prata.. ush nä nu när jag tänker på allt känns de mkt värre. Känner ni såhär? Eller är jag skogstokig??
Säjer bara ..SUCK! Nu är det jobbigt ! Känns som orken försvann?
Har inte nått problem med lilleman (4 mån), han är glad & lika behändig som vanligt *ta i trä* Men.. alla dessa måsten :/
Börjar fåååå stressmage. Av att gå hemma. Tss..men alla dessa
måsten. Måste tvätta,måste hänga upp tvätten,måste städa,
måste ut & röra på mej,måste äta nyttigare,måste gå ner i vikt,
måste få hund & katt att bli sams,måste träffa vännerna & fika,måste... bara gråta :/ Vad ska man ta sig till. Känns som om
jag ska explodera, ringde mamma ! pratade lite. Lyckades gråta lite.
Har haft svårt att gråta senaste veckan :/ *DRYGT*. Satt mig i soffan, pojkvännen bara tittar o rycker på axlarna.
Hade bara varit så skönt om han kunde hålla om mig & trösta lite. Säja att allt ordnar sig. Visst han är inte synsk. Han vet inte vad
jag tänker. Men om nån gråter kan man väl fråga va de är? Jag har så svårt att prata.. ush nä nu när jag tänker på allt känns de mkt värre. Känner ni såhär? Eller är jag skogstokig??