USH håll tummarna för mig nu!!!!

Casper

Trådstartare
Hejsan! idag ska jag iväg me min store bäst och göra en HD och AD röntgen!!! jag är supernervös!!!!:crazy: hoppas allt går bra!:)

Sv: USH håll tummarna för mig nu!!!!

Hoppas att det gick bra på röntgen. Jag röntgade min för inte så länge sedan och jag var otroligt nervös, att han haltade och hade gjort det ett bra tag gjorde ju inte saken bättre :crazy: Han röntgades och veterinären såg inte ovanligt så han tippade på stukning så vovven fick käka medicin ett tag och hältan försvann. Röntgen resultat kom in veckan efter röntgen och det blev Hd: A Ad: ua :D :bump: Han är den enda hittills i kullen som har det resultatet. En kullbror har B på höfter och ua på armbågarna och en annan har A på höfter men 1 på armbågarna så jag var grymt nervös men det gick över förväntan =)

Grattis!! Visst känns det härligt när det blir ett sådant toppenresultat ? :D Och innan har man gått och oroat sig som sjutton, helt i onödan. =)

Oj, vad snabbt du fick svar :)
Jag röntgade en av mina hundar i torsdags, så jag går också här och är nervös :crazy: ;)

Oj, vad snabbt du fick svar :)
Jag röntgade en av mina hundar i torsdags, så jag går också här och är nervös :crazy: ;)

jag röntgade på måndagen och hade kunnat få svar redan på torsdagen om pengarna hade kommit in.. men du vet väl att du kan kolla på hunddata mellan varven för att se resultatet på din hund? det går fortare än posten;)

Vad kul att det gick bra! Ska snart iväg till veterinären med min lilla vovve!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: Redfox
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 678
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring