Uschiamig... *bild

Sv: Uschiamig... *bild

Snuffsan skrev:
Du kan lysa äggen och se om det finns fåglar i dem. Håll upp dem mot en glödlampa. Ta försiktigt bara. Försiktigt Zebran. FÖRSIKTIGT!!!

Tror inte hon vet vad det ordet betyder när det gäller fågelägg :angel:

Oh shit... Det låter som ägg som kläcks i holken. Håll tummarna för att det är inbillning :crazy:

Hoppas det ja :crazy:

Bara Elvis kan ta och komma ut nån gång i år så jag får ta en kik snart... Jag vill ju inte undra, jag vill ju veta att det inte är nån bebbe där :crazy:

Då tänker jag inte gå upp för jag är redan nere och har så varit sen 5 i morse :D

Haha, Zebran är inkörd på sitt rum nu efter att ha... hm.. varit osnäll mot mammas fågelbebbar. :devil: :D

:rofl: jo misstänkte nästan det :D
men egentligen så gjorde ju zebran bara dom en tjänst om hon inte va så snäll mot bebbarna :angel: ... dom slipper bli gravt hörselskadade :p

*knapp*

YES! Det var inbillning :banana:

Mamma har provat lysa ett av de med en skitdålig ficklampa, allt hon såg var typ genomskinligt på ena sidan och randigt på andra. Är det ett syskon till mig eller vad är det det betyder? :D

Ahh va skönt. Fast vem vet... dom kanske kommer :p

Ska bli intressant å se om det kommer någon ny på buke som heter randig_fågel... då vet vi vart den kommer ifrån ;) :D

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
23 24 25
Svar
495
· Visningar
11 943
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama