Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men hon började väl inte ruva då hon la första ägget? Höns, gäss och ankor väntar med att ruva till de har en lagom mängd ägg så alla kläcks ungefär samtidigt.
Mini hälsar att du ska vara glad att det inte är gäss!
Men äh. Ska ni bli avskräckta ska jag kanske skicka Pikko istället, hon är ännu värre. Hon skriker som fan och hon attackerar så fårt man kommer minsta lilla nära, och hennes bett är INTE sköna
Btw så brukar Elvis attackera oss om Cocco är nere också. Hon hatar Cocco kort sagt. Du ska se hennes flygmanövrar då, det ser rätt kul ut Däremot verkar det inte vara så skönt när hon griper tag i huvet med klorna
Skräckhistoria:
När Mini var 3 år satt hon i sin lilla barnbassäng i trädgården. En sån där rund, uppblåsbar du vet. Jag var i köket. Plötsligt hör jag skrik från trädgården och sprang ut. Runt bassängen står 5 fullvuxna skånegäss och ska bada. Mini skrek och fightades bäst hon kunde för att försvara sin bassäng, men de kom från alla håll. Hon var vid detta tillfället kortade än vad gässen var.
Vad är en liten burpippi mot det?
Att den ungen inte fick fågelfobi är ett under. Stackars liten.
Dom kanske finns kvar... men frågan är vart.. råttburen kanske? Ligger dom där så är dom garanterat ommöblerade
Iofs.. hade det vart mina råttor så hade dom inte funnits kvar alls efter en ca 5 min
Lantbruksdjur
Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Skola & Jobb
Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.