Kellog
Trådstartare
Vilken morgon asså. jag ska som vanligt ta ut hästarna och allt går bra tills jag tar en av 4-åringarna. Den snällaste av dom som sldrig gjort något. Plötsligt stegrar hon sig och jag ser bara hovar, så jag går bakåt och då galopperar hon in i hagen. Jag ramlar omkull och sedan när jag öppnar ögonen så ser jag blod i ansiktet och på händerna, jag ställer mig upp och går till hästen och tar av henne grimskaftet.
Jag känner då att jag har ont i huvudet och märker att jag blöder, ringer ägaren till stallet så hon kommer och hjälper mig. Nu är det ganska bra, har fortfarande ont i huvudet så fick antagligen en ordentlig smäll.
Sedan är det dags för nästa sak, en av hästarna här är plötsligt blockhalt och har blivit sparkad under bogen av en annan häst.
Ja, ville bara prata av mig, ta det lungt med era små pollar!
Jag känner då att jag har ont i huvudet och märker att jag blöder, ringer ägaren till stallet så hon kommer och hjälper mig. Nu är det ganska bra, har fortfarande ont i huvudet så fick antagligen en ordentlig smäll.
Sedan är det dags för nästa sak, en av hästarna här är plötsligt blockhalt och har blivit sparkad under bogen av en annan häst.
Ja, ville bara prata av mig, ta det lungt med era små pollar!