Minerva
Trådstartare
Va hos min moster idag..
vi satt på golvet och gullade lite med lilla kusinen i godan ro...
Min lillebror hade släppt ut deras katter och efter ett litet tag så hör vi världens skriik!! Lät som nån höll på att bli dödad!
Vi rusar till dörren för det är en katt som skriker!
när vi kommer dit ser vi en röd (ful va han med! brukar gilla röda katter men denna va FUL!) katt som står och kollar överraskat..
In springandes kommer storkatten (ja de har dålig fantasi på namn)
alldeles skakad, vi skrämmer bort den röda katten och går in..
Storkatten lägger sig under stolen i ett hörn och mjauar chockande..
efter en liten stund ser vi hur den röda katten kommer tillbaka så vi släppte in lillkatten med..
Usch! den där katten kommer antagligen bli en vildkatt eller nått, för ägarna ska flytta och moster min skulle inte bli förvånad om katten stannade kvar.
Det kommer att bli ett jävla hålligång om han blir kvar.. tyckte så synd om storkatten.
jag sa till mostern att om han blir kvar så tar jag dit hunna och låter dem springa efter katten för då blirne minsann inge katt kvar!
Usch det va så hemskt!!
ville bara skriva av mig lite
vi satt på golvet och gullade lite med lilla kusinen i godan ro...
Min lillebror hade släppt ut deras katter och efter ett litet tag så hör vi världens skriik!! Lät som nån höll på att bli dödad!
Vi rusar till dörren för det är en katt som skriker!
när vi kommer dit ser vi en röd (ful va han med! brukar gilla röda katter men denna va FUL!) katt som står och kollar överraskat..
In springandes kommer storkatten (ja de har dålig fantasi på namn)
alldeles skakad, vi skrämmer bort den röda katten och går in..
Storkatten lägger sig under stolen i ett hörn och mjauar chockande..
efter en liten stund ser vi hur den röda katten kommer tillbaka så vi släppte in lillkatten med..
Usch! den där katten kommer antagligen bli en vildkatt eller nått, för ägarna ska flytta och moster min skulle inte bli förvånad om katten stannade kvar.
Det kommer att bli ett jävla hålligång om han blir kvar.. tyckte så synd om storkatten.
jag sa till mostern att om han blir kvar så tar jag dit hunna och låter dem springa efter katten för då blirne minsann inge katt kvar!
Usch det va så hemskt!!
ville bara skriva av mig lite