Bebben

Trådstartare
Datorn jag sitter vid nu har inga USB-portar. Vi skulle verkligen behöva det, eftersom min kamera ansluts via det och vi vill ha ut lite bilder på nätet..

Måste man sätta in USB-portar där bak, eller finns det något externt man kan köpa? Som inte själv kopplas in via USB då förstås.. ;)
 
Sv: USB-port

Bebben skrev:
Datorn jag sitter vid nu har inga USB-portar. Vi skulle verkligen behöva det, eftersom min kamera ansluts via det och vi vill ha ut lite bilder på nätet..

Måste man sätta in USB-portar där bak, eller finns det något externt man kan köpa? Som inte själv kopplas in via USB då förstås.. ;)


knepigt??? Har inte alla datorer det, eller har hon ingen adapter gömd nånstans som tillhör datorn??
 
Sv: USB-port

Jag har heller ingen USB port för min dator är för gamal för att ha nån sån ;-)..läste nånstans man kan koppla in nån läsare till paralellporten om man saknar USB..
 
Sv: USB-port

Du kan köpa ett usb-kort för datorer som saknar usb-stöd på tex Kjell&Co för max 200 kr.
 
Sv: USB-port

Och sen är det fritt fram, i princip?
Visst måste man stoppa in portar där bak också då?

Pinsamt dåligt på det här märker jag :o
 
Sv: USB-port

Kortet stoppas in bak och portarna sitter ju på kortet, sen är det bara att köra.
 
Sv: USB-port

Man får montera ett kort i en av datorns PCIplatser. Det har ett antal USB-portar som då blir synliga på datorns baksida.
Välj själv var du vill köpa det. Lycka till.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
742
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 672
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp