urläckra showselar

Sv: urläckra showselar

Inget för mig :crazy: Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att de såg fruktansvärda ut - rent stilmässigt.

Måste hålla med :rofl: ! Hade de varit lite mindre pråliga hade jag nog gillat dem :)

:eek: Villka billiga collars de har :o!

Mvh
Emma

Inget för mig :crazy: Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att de såg fruktansvärda ut - rent stilmässigt.

Nä, det är absolut inget att tävla med där det ska vara enkelt och stilrent.
Men mina pluttar ska ju inte tävla utan är tänkta för mer show och festtillfällen och tänkte då de kunde passa bra...

Lite mycket julgran för min smak, men kan verkligen rekommendera försäljaren. Deras selar från Smuckers har världens underbaraste läder och servicen är ypperlig! Jag köpte finselen till min ena shettis därifrån.

Haha, så sött! Ja, varför inte egentligen? Varför ska alla se likadana ut...? Tycker de ser välgjorda ut oxå så varför inte?;)

Lite mycket julgran för min smak, men kan verkligen rekommendera försäljaren. Deras selar från Smuckers har världens underbaraste läder och servicen är ypperlig! Jag köpte finselen till min ena shettis därifrån.

Ok, det avgjorde nog saken. Har funderat fram och tillbaka men därifrån kan jag köpa sele som är konstruerad för små åsnor.
Kommer du ihåg vad frakten gick på och om du fick betala tull???
ang. showselarna så går en del av bling blinget att plocka bort om man känner det är överdrivet men åsnor ska ju gärna vara utsmyckade. Det hör lite granna till s.a.s

Nä, det är absolut inget att tävla med där det ska vara enkelt och stilrent.
Men mina pluttar ska ju inte tävla utan är tänkta för mer show och festtillfällen och tänkte då de kunde passa bra...

Jag tror att dom skulle passa utmärkt för det ändamålet!

Till skillnad mot länder som tex. Österike eller Usa så är vi så rädda för att allt som är lite "guldkantat" ska uppfattas som pråligt!
Det tycker jag är synd!

Om du ska använda dina sötnosar till fest och show så tycker jag, tvärtom, att det det skulle vara trist med bara vanliga svarta läderselar..

Japp, det var en getabock... jag har visserligen oxå kört med nån av mina getter men det har inte varit så avancerat... mest dragit nån liten skrinda med hundsele...:p

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: Mli
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 591
Senast: Derivata
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 680
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar