uppvärmning innan ridning

G

Godisbiten

Brukar ni värma upp er sjäva innan ni rider? Märker ni att ni presterar bättre och att ni känner er mer avslappnade o lugnare? Vilken inverkan har det på era hästar? Märker era hästar att ni är på gott humör? Jag har märkt att när jag är "varm i kläderna " så är jag mycket lugnare, o hästen känner det o slappnar av.:)

Sv: uppvärmning innan ridning

Tja...värmer upp och värmer upp. För det mesta kommer min pålle när jag ropar men ibland gör hon det inte.
Då har jag en rätt så rejäl hage att gå och hämta henne i och så är det uppförsbacke. Jag är ganska så uppvärmd sen...

Sv: uppvärmning innan ridning

Jag måste värma upp annars får jag så ont när jag rider. Jag brukar gå en sväng och så stretchar jag lite innan också.

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 989
Senast: Bowman
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 918
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 586
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈