uppvärmning innan ridning

G

Godisbiten

Brukar ni värma upp er sjäva innan ni rider? Märker ni att ni presterar bättre och att ni känner er mer avslappnade o lugnare? Vilken inverkan har det på era hästar? Märker era hästar att ni är på gott humör? Jag har märkt att när jag är "varm i kläderna " så är jag mycket lugnare, o hästen känner det o slappnar av.:)

Sv: uppvärmning innan ridning

Tja...värmer upp och värmer upp. För det mesta kommer min pålle när jag ropar men ibland gör hon det inte.
Då har jag en rätt så rejäl hage att gå och hämta henne i och så är det uppförsbacke. Jag är ganska så uppvärmd sen...

Sv: uppvärmning innan ridning

Jag måste värma upp annars får jag så ont när jag rider. Jag brukar gå en sväng och så stretchar jag lite innan också.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 395
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 081
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 413
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 420
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka