Uppstigningspall

Wembley

Trådstartare
Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin konstruktion tycker jag. Dessutom kan hästen fastna i den. Någon som har ett prisvärt och bra tips på pall? Gärna frosttålig och någorlunda halkfri. Bra om den går att bära in. Vad använder ni?

Tack jag har missat den tråden. Jag funderar på en trestegs Stubb 😊
Köpte en på biltema. Väldigt stabil samt ihopfällbar! Blev förvånad över hur stabil den är!

Bifogade filer

• IMG_5002.webp
    IMG_5002.webp
    34,5 KB · Visningar: 5

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 446
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 829
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 225
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Valp 2025