Uppstallning

Murray

Trådstartare
Hej!
Jag undrar om någon vet ett trevligt stall som erbjuder uppstallning i Trollhättan. Jag skall dit och tävla 11 och 12 juni, och försöker undvika uppstallningen på tävlingsplatsen eftersom de aldrig för lugn och ro... Tacksam för svar. :smirk:

Sv: Uppstallning

Nu ska jag inte dit själv, och bor inte ens i närheten, vet inte heller vart tävligen är.
Men om tävlingen inte är på ridklubben, kansk eman kan fråga där?
För lektionshästarna kanske är på bete då?

Om inte annat kanske man kan ringa tävlings arrangören och fråga. Säg som det är, men bre på lite extra...:angel:

Sv: Uppstallning

Hehe, jo, det finns uppstallning på tävlingsplatsen, men nästan bara spiltor. Jag har ett fullblod på 163 cm =S. Det finns en annan klubb i närheten, kanske ska ringa dit... =)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
682
Senast: tara
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 398
Senast: QueenLilith
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 725
Senast: xfie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar