Kan vi inte hålla denna tråden rolig? Om ni vill diskutera vaccination gör gärna en ny tråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Jag trodde jag klickat på fel tråd.Kan vi inte hålla denna tråden rolig? Om ni vill diskutera vaccination gör gärna en ny tråd.
Jag trodde att jag svarade i den abliga Covid tråden . Håller helt med att denna tråd ska vara rolig!Kan vi inte hålla denna tråden rolig? Om ni vill diskutera vaccination gör gärna en ny tråd.
Lite äldre men samma temaNär man ringer kundtjänst och möts av meddelandet “Please note that due to the pandemic, most of our customer service team is working from home at the moment. This means that you may hear some background noise from family members or pets”.
Undrar hur många gånger samtal behövde bli avbrutna av klängiga katter eller skällande hundar innan de la till det meddelandet
Åh gud, den hade jag glömt! Så himla rolig! Tänk om han/vi hade vetat då vilken vanlig syn och fullt rimligt scenario det där skulle komma att bli ett par år senareLite äldre men samma tema
Munskyddet sitter fel.Pingvinstaty blev utklädd till Bernie Sanders, med vantar och munskydd.
https://svt.se/nyheter/lokalt/orebro/iva-skoterskan-lena-ar-hjarnan-bakom-bernie-pingvinen