C
Cheeri
Min dotter på 8 år håller på att göra sin dressyr debut. Problemet är bara att hon har svårt att komma ihåg programmet. Har för mig att man kan ha uppläsare på lokalnivå, någon som vet.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att jag har svar på din fråga. Men springa programmet på hallmattan var hur jag lärde mig programmen när jag var yngre
Håller med. Att få det uppläst gör ju att man måste koncentrera sig på fler saker än bara själva ritten. Be dottern springa i ridhuset om hon har svårt att visualisera ritten på mattan i vardagsrummet Det är väl lika bra att lära sig att från början lära in program, speciellt om dottern vill tävla vidare senare och avancera i klasserna. Är man förberedd på vilka moment som står framför en är det lättare att förbereda hästen. En uppläsare kommer alltid störa lite, då ryttaren måste koncentrera sig på att uppfatta denne. Och vad händer om ryttaren inte hör var uppläsaren säger?Jag tror faktiskt att det är lättare att lära sig programmet än att få det uppläst.
Jag sa väl inte att det inte var tillåtet? =/