Uppklassningsfråga

C

ConnyPonny

Har nu försökt tyda mitt tr ganska länge, men utan framgång.

Jag undrar om man kan bli uppklassad från lokal tävling med en d-ponny. Vad krävs för att man skall bli det. Tävlingen skulle varit en la:1.
Tack på förhand!

Sv: Uppklassningsfråga

Du kan inte bli uppklassad om du bara tävlar lokal. Däremot kan du bli uppklassad från lokala klasser om du tagit poäng på regional/nationell nivå.

Ja det vet jag. Glömde skriva det. Vi har tävlat mycket på reional nivå, men hur många poäng skall man ha för att var uppklassad?

Mitt TR är från 2003 och där står att ponny är uppklassad ur lokal tävling vid tagna 50 p på regional tävling eller högre. Vet inte om detta gäller fortfarande...

då klarar vi oss med 2 poäng. får man tävla vilken klass man vill då?

Du får tävla LB och uppåt. (LB är för ponny med högst 50 p tagna på regional eller högre tävling.)

frästen vad hittade du det? Jag kollade i dressyrtr under kvalifikation och uppklassning. ... blev inte mkt smarare av det. står ju utförligt om häst, men inte så mkt om ponny.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 638
Senast: Badger
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 427
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar