Uppklassning, hur fungerar det??

D

diartistakasha

Det var så länge sen jag höll på och tävlade att jag inte har en susning om hur det fungerar och hur många poäng man ska ha osv. Jag ska ju snart ut och tävla med min häst och man är väl skyldig att hålla koll på sånt själv? Nån som kan hjälpa mig med det?:crazy:

Sv: Uppklassning, hur fungerar det??

uppklassning finns bara för ponny :) poängtabell för det finns i TR, och jag tror att den finns i ngn gammal tråd här åxå :idea:

Sv: Uppklassning, hur fungerar det??

he he det var ju bra. Du ser vilken koll jag har! så man kan alltså hålla på och vinna 90 klasser hela sitt liv om man vill det nu då(vad det nu är för vitts med det) men det kan ju vara bra för en liten fegis som mig:)

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 009
Senast: Gunnar
·
Hemmet Har nyss flyttat och körde tvättmaskinen för första gången idag. Den är ur funktion, centrifugeringen fungerar inte. Vad jag kan läsa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 992
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: Tuvstarr
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• NPF- diagnoser och dagens skola
  • Hudvårdstråden 2
  • Sytråden del 4