upphittade hundar

jassica

Trådstartare
vet inte om man får länka till annonser, men på blocket under efterlysningar finns en man som har tre olika anonnser med olika datum, sammanlagt är det fyra hundar och två katter upphittade på olika ställen.

tycker det är konstigt att samma man kan ha hittat såpass många hundar?

Sv: upphittade hundar

Kan väll vara så enkelt som att folk som hittat djuren lämnat de till honom för att de inte själv hade möjlighet att ha de i hemmet...

Inte alls konstigt tycker jag. Förmodligen är det någon som är polisens ombud för de hundar som folk ringer in att man har hittat. De har ganska stora upptagningsområden, så ibland kan det bli flera både hundar och katter.

Finns en i Ängelholm som har många annonser ute på blocket!

Det är till honom polisen i NV skåne lämnar alla upphittade djur!

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
590
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 692
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 329
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka