E
emmaolsson
har en shettis killepå 3 ½ år,har alltid haft upphakning på ena bak....men nu tycker jag att det blivit sämre,trotts att han får B-vitaminer,och blir körd eller longerad varannan dag.....visserligen har det ju tyvärr blivit så att han står inne lite mer nu (har han inhyrd o nu har hn börjat ta in dem tidigare typ 16...sen ut vid 9,30) tycker det är för länge att stå inne och speciellt för honom.....
Han går ensam i en liten hage men det är en enda backe, så han bara står stilla.....det gör ju inte saken bättre i heller??
Jag tänkte jag skulle sätta in honom till min stora häst o hans hagpolare....tror det kan va bättre för honom,då han får större bättre hage,samt sällskap så att han rör sig mer!
Men vad finns mer att göra? Jag vill ha han på lösdrift men hittar ingenstans......Gör ont i min att se han "sitta fast" med benet!!
Någon med tips?? Snälla hjälp!
Han går ensam i en liten hage men det är en enda backe, så han bara står stilla.....det gör ju inte saken bättre i heller??
Jag tänkte jag skulle sätta in honom till min stora häst o hans hagpolare....tror det kan va bättre för honom,då han får större bättre hage,samt sällskap så att han rör sig mer!
Men vad finns mer att göra? Jag vill ha han på lösdrift men hittar ingenstans......Gör ont i min att se han "sitta fast" med benet!!
Någon med tips?? Snälla hjälp!