Uppgradering av Outlook Express

L

Lillpella

Nu plockar outlook bort alla filer som kommer med mailen, utom Word, det stå att filerna inte är säkra. Hur ändrar man den inställningen?
 
Sv: Uppgradering av Outlook Express

Lillpella skrev:
Nu plockar outlook bort alla filer som kommer med mailen, utom Word, det stå att filerna inte är säkra. Hur ändrar man den inställningen?
Ett tips! Ladda ner Mozilla Thunderbird gratis från nätet! Ett mycket bra, lättnavigerat och säkert mejlprogram just därför att många virus jobbar sig lätt genom koden i Outlook (just för att 99 % använder Outlook = stor spridning av virus).

//Alice - nöjd användare av både thunderbird och firefox :love:
 
Sv: Uppgradering av Outlook Express

Verktyg/Alternativ/Säkerhet. Se till att »Tillåt inte att bifogade filer..........« är urklickad.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: Rie
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
399
Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 820
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp