Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick långsammare än jag hade trott men nu är uppdateringen genomförd. Hittar ni något konstigt, skriv nedan.
I vilken webbläsare och OS inträffar detta, firefox?När jag lägger in en smiley kan jag inte flytta markören om jag vill fortsätta skriva, markören "fastnar" framför smileyn. Så var det inte innan uppgraderingen.
I vilken webbläsare och OS inträffar detta, firefox?
Tack, jag testade själv med firefox och såg problemet. Buggen är även redan rapporterad till de som gör forumprogramvaran. Jag kan dock tänka mig att detta är ett fel som beror på själva editorn som utvecklas av andra behöver rätta, och då kan det ta ännu lite längre tid innan det blir löst.Firefox, Win10 men även på mobilen med Android och Opera.
Du har inte bara lyckats trycka på knappen som är inringad med rött i bilden nedan?Det går inte längre att feta/kursivera text, ändra textfärg eller lägga in smileysar, bilder, länkar etc etc. Det fältet är grått och oanvändbart.
Android och Chrome.