Uppfödare i Småland?!

H

Horse

Är det någon som vet någon uppfödare av Jack Russell eller någon annan liten ras i Småland?

Sv: Uppfödare i Småland?!

Varför kan du inte rekommendera nått dåe? För dåliga? För bra? För stora hundar?

Du har nog inte fått svar för att det är en så skum fråga.
"nån annan liten ras" l¨åter extremt oseriöst.

Någon som vet en hunduppfödare i Småland eller inte? :confused:

Varför kan du inte rekommendera nått dåe? För dåliga? För bra? För stora hundar?

både det ena och det andra. inga som jag kan rekomendera iallafall.
varför kan du inte köpa hund utanför småland?
Och vaddå "annan liten ras"??
liknande russeln då eller vad menar du? isåfall, till sättet eller något annat? Du får ställa lite rakare och inte så luddiga frågor.

En ras som blir inte över 50cm.. Men det ska helst vara i Småland men inte för långt bort från Jönköpingstrakten. Menmen..

Jo, det är klart jag kan.

bestäm dig då för vilken ras du vill ha som passar ditt leverne.
Sen kan du ta kontakt med olika kennlar och på så vis kanske hitta din framtida hund.
Eller kan du ju köra lat varianten, blocket.:cool:
det finns säkert hundar till salu där som befinner sig i jönköping. så slipper du åka någonstans alls.

Varför kan ni inte bara svara på hennes fråga istället för att börja ställa frågor till henne. Vill hon köpa en hund i småland så låt henne göra det, tycker det är dumt att ställa sånna frågor.

Vi föder upp Jack Russell Terrier. Vi bor i Rydaholm, mellan Värnamo och Alvesta.
För mer info:
www.otteys.com

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund När ni är redo att köpa hund, hur gör ni? Själv har jag kontaktat några olika uppfödare för att fråga lite i allmänhet och om deras...
2
Svar
27
· Visningar
2 342
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 355
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 450
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar