Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men varför inte ta in hundar, träna och sälja dem?
Som jag ser det så kan du välja de banorna du inte vill, minska ner hundantalet, kraven osv, eller öka din inkomst så att du på nåt sätt kan få mer pengar över till att meritera dina hundar.
Det finns ju 100 pedagogik-kurser att gå, de flesta instruktörer är skitdåliga på det ändå :smirk:
Jodå, jag har funderat på det också:smirk: Jag är dock tveksam till att folk verkligen betalar för tränade hundar? Har kollat lite vad andra tränare fått för sina hundar och det har rört sig om runt 15000:- vilket verkligen inte är mycket om man har tränat hunden i X antal månader eller kanske ett år! Har någon andra (bättre) uppgifter på detta så skriv gärna!
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hästmänniskan Hovskabb, hyperketatos (mallanders/sallanders) samt CPL (kroniskt lymfödem) är rasrelaterade besvär. Man kan INTE säga att det "bara är...