Uppe i Norr!!!

M

Mount Never Rest

Jag har försökt att kolla på olika sidor men jag hittar inte :crazy:
Anordnas det några tävlingar lite högre upp i landet??
Jag bor i Norrbotten och det är inte spec. kul om jag först måste åka 70 mil eller mer för att få tävla :(

Sv: Uppe i Norr!!!

Här i Östersundsområdet brukar vi ha lite tävlingar, det är längst norrut. Tyvärr har vi bara haft Grytritten CR i april senste åren pga för få anmälda.

Vart bor du? Förstår om den är skittrist att det inte finns några distanstävlingar norrut. :(

Jag var på väg att flytta till Kiruna ett tag (sambon kommer därifrån, men han flyttade hit isf), är GLAD nu att jag aldrig gjorde det. Då hade det nog varit sluttävlat så långt som det är neråt...

I Överkalix, en ytte pytte liten kommun i Norrbotten :crazy:

Det vet jag vart det är, min sambo är född & uppväxt där. :D Sedan flyttade han till Kiruna i 20 års åldern.

Och till sist hamnade han i Brunflo :D Snacka om att flytta runt :D

jisses du bor verkligen LÅNGT upp!! :o

Försök få ihop ett gäng intresserade och starta en egen klubb och så kan ni börja med att göra träningstävlingar. Så småningom kanske ni får till något där? :)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 422
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka