Uj, det är gult
Jag stod i stall förr med en person som ägt en ridsportsaffär och som hade en del gammalt lager hon ville bli av med, så jag fick det (och en del annat). Jag kan kolla märket när jag går förbi det!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uj, det är gult
Jag stod i stall förr med en person som ägt en ridsportsaffär och som hade en del gammalt lager hon ville bli av med, så jag fick det (och en del annat). Jag kan kolla märket när jag går förbi det!
Kul! Ta bilder!Grannen kom förbi och tvingade mig bygga en mini-terrängbana hemma. Invigning av hindren återstår.
Kul! Ta bilder!![]()
Visa bifogad fil 94257
Här är en bildska komplettera med något under de stora tunnorna också bara, så de ligger mer stilla.
Ska lägga till det på listan! Hade i lite pälsglans i vattnet för utredningens skull och borstade genom allt innan. Tjärschampo är också en supergrej, 15 kr på Lidl@EZMK har också badat svans och bakben idag på min vita lilla. Brukar ha balsam (billigaste på Ica) i på slutet och det tycker jag hjälper massor! Hade aldrig orkat borsta shettisvans annars..