Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också en trevlig promenad, tills Elsa såg en annan häst och i all sin brunstighet blev en skrikande hingst som skulle dö om hon inte kom fram till den fina skimmeln. Hon såg även korna på nära håll och försökta flörtgnägga med dem också men det var mindre besvarat.Dagens äventyr innefattade promenad längs grusvägen i de nya bootsen. Nervig häst som skyggade för postlådor, drog ut mig i en åker när en hund kom farande genom ett buskage och allmänt hade svårt med lugnet, men vi kom ut och vi kom hem helskinnade iaf. När man säger att pulshöjande aktiviteter är bra för hälsan så är det nog inte såhär man menar... Bootsen satt bra, den ena vred sig en aning när hon gjorde den värsta akrobatövningen men inte jättemycket, inga skav eller andra märken så jag tror vi hittat rätt faktiskt.
Visa bifogad fil 98246
Jag byter gärnaJag hade också en trevlig promenad, tills Elsa såg en annan häst och i all sin brunstighet blev en skrikande hingst som skulle dö om hon inte kom fram till den fina skimmeln. Hon såg även korna på nära håll och försökta flörtgnägga med dem också men det var mindre besvarat.
Elsa byter nog gärna bort sin sura matte som fick ryta till ordentligt mitt i allt hoppande, puttande och skriandeJag byter gärna
Jag lät bitvis inte helt mjuk på rösten heller idag måste jag erkännaElsa byter nog gärna bort sin sura matte som fick ryta till ordentligt mitt i allt hoppande, puttande och skriande
Vad är det för program ni ska rida?Genrepade dressyrprogrammet idag, men satte inget tryck alls utan bara kände på momenten. Vi klarade allihopa! Allt var verkligen inte snyggt, men så glad att vi satte galoppen ändå. Förhoppningsvis går det att rida lite bättre när det är dags sen.
Red det bara en gång eftersom det kändes bra.
Lätt C:2. Har varit lite nervös för att vi inte skulle fixa galoppen (stora mittvolten, sen fortsätta ut på långsidan, passera båda hörnen och rida en halv snett igenom).Vad är det för program ni ska rida?