Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rund är också en formÅåh så avundsjuk jag blir på er och era fina bilder! Min är på bete till slutet av juli och lever unghästlivet och blir tjock
Vad kör ni för boots? Har funderingar på att ha några fram iallafall när ynglingen ska komma igång med lite längre utforskningsrundor.Vi har galopperat intervaller på gräsvägen idag
Klarade oss precis från en ordentlig regnskur
Regnade precis lagom länge för att jag skulle hinna putsa stövlar och träns innan jag cyklade hem.
Nu går han två veckor ledigt från ridning. Har dock tänkt promenera en timme varannan dag så varken han eller jag blir för tjocka under vilan
Bra att han får gå in sina boots också.
Visa bifogad fil 94969
Vad kör ni för boots? Har funderingar på att ha några fram iallafall när ynglingen ska komma igång med lite längre utforskningsrundor.
Har hört mycket bra om just scootboots, får nog bli ett par sådana då tror jag! Var det enkelt att hitta rätt storlek? Elsa har också bra hovar, men just när vi är ute och promenerar är det skönt att kunna spara hovarna från gruset.Det blev scoot boots
Har promenerat med dem en gång och red med dem första gången igår. Vegas har bra hovar och ömmar inte men vi har mycket grusvägar här så vill spara på hovarna så de inte slits för mycket.
Smidigt att kunna brodda på vintern också.
Än så länge är ju nöjda!
Visa bifogad fil 94971
Har hört mycket bra om just scootboots, får nog bli ett par sådana då tror jag! Var det enkelt att hitta rätt storlek? Elsa har också bra hovar, men just när vi är ute och promenerar är det skönt att kunna spara hovarna från gruset.
Jag har Easyboot Glove Soft till min, och funderar på att byta till något annat just för att mina INTE är så enkla att ta på och av. De sitter bra på henne, men det är varje gång ett krångel både att få på dem och att få av dem eftersom de sitter så tight på...Jag fick lite hjälp, beställde några provskal och testade eftersom måttabellen kan vara lite svår.
De har bra videos också som visar hur de ska sitta
De är otroligt enkla att ta på och av vilket jag verkligen uppskattar.
Nåmen!Jag kommer lämna tråden då jag säljer Goldie.
Det blir ingen mer häst i mitt liv.
Är så less på att jag inte kan få ha flyt, jag försöker lösa allt men det blir alltid för mycket till sist
Så tråkigt! Ni verkar trivas så fint ihop!Jag kommer lämna tråden då jag säljer Goldie.
Är så less på att jag inte kan få ha flyt, jag försöker lösa allt men det blir alltid för mycket till sist
Jag kommer lämna tråden då jag säljer Goldie.
Vad tråkigt att du känner så. Har det hänt något som fick bägaren att rinna över, eller var det helt enkelt bara nog?Jag kommer lämna tråden då jag säljer Goldie.
Vad tråkigt att du känner så. Har det hänt något som fick bägaren att rinna över, eller var det helt enkelt bara nog?
Men åh vad tråkigt för din del med allting låter super kämpigt!Det är jobbet, ny chef som kommer in och tar beslut så påverkar hur ofta jag behöver pendla. Haft 3 chefer innan som inte haft samma upplägg så de förändrar vardagen både ekonomiskt och tidsmässigt.
Jag har även lite kontrollbehov och delar väl inte de jag tycker är viktigt med stallägaren.. så därför har jag svårt att se att jag inte kan va där varje dag.
Har ju letat annat stall sen september mer eller mindre aktivt.
Köpte 6 år gammal bil som har gått sönder för 5e gången iår o nu ej körbar
Sen är det endel sjukdom i familjen tyvärr som tar upp för mycket energi hur jag än gör.