Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är FCI igång och ska förenkla IGP igen. Snart kommer IGP titlarna betyda lika mycket som rallylydnad för bruksraserna och hundarna kommer bli sämre.
Förstår inte varför folk är så rädda för svårighet i sporten och belastning av hundarna. Hur ska man annars utvärdera aveln ordentligt ?
Ser bara en framtid med sämre hundar av detta
https://www.facebook.com/groups/ugipo/permalink/24515560114724527/Inte råkar du ha en länk där man kan läsa mer? Jag är banne mig proffsgooglare, men när det gäller tävlings- och provregler för hund hamnar jag inte sällan vilse…
Första kliniken borde stå för självrisken!Lappad och lagad valp! Visa bifogad fil 132065
Dom påstår att dom inte gjort något så tror inte att något kommer betalas av dom. Är bara glad att han är lagad dom fixade ju även emaljen som var försvagad också. Den gula fläcken fanns ju där innan första kliniken men inte någon faktiskt skada. Tror dom har råkat komma åt den svaga emaljen och skadat den eftersom att den var dålig så tålde den inte så mkt antar jag.Första kliniken borde stå för självrisken!
Efter att ha läst här om ultraljudstandborste i somras var jag tvungen att köpa en och den var värd priset. Väldigt mkt effektivare än att borsta tänderna på vanligt sätt. Jag har använt ultraljudstandborsten mkt mindre än när jag borstade tänderna på vanligt sätt och det har ändå gett bättre resultat. Innan jag började hade Fred ganska gula tänder och lite tandsten, inte katastrofdåligt men tänderna kunde helt klart varit bättre. Så här såg han ut i mitten av augusti:
Visa bifogad fil 132046Så här ser han ut nu, inte helt bra än men väldigt mkt bättre! Och då har jag slarvat hela oktober.
En Emmi pet 2.0Vilket märke har du?
Klarar man det som lekman, eller behöver man en genomgång av proffs?En Emmi pet 2.0
Ja det är jätteenkelt, man håller bara tandborsten stilla mot tänderna så det är mkt enklare än vanlig tandborstning.Klarar man det som lekman, eller behöver man en genomgång av proffs?
Å smart! Vart köpte du det?Köpte tygelreflexer till Harrys koppel efter tips från @redså himla smart!
Visa bifogad fil 132100
Mina börjar bli väääldigt utslitna nu... Måste köpa nya. Helt klart bästa koppelreflexen jag haft.Köpte tygelreflexer till Harrys koppel efter tips från @redså himla smart!
Visa bifogad fil 132100