Vad roligt! Vart går det?SM i lydnad och rally till helgen. Någon som ska dit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad roligt! Vart går det?SM i lydnad och rally till helgen. Någon som ska dit?
I KungsörVad roligt! Vart går det?
Uj, jag måste stänga Buke innan Pysslingen läser. Han behöver inte veta att man KAN vara mer bortskämdMin är också gjord av socker! Ärrad av gårdagens försök till morgonpromenad i regn, slank han upp under barnvagnen imorse också och försökte tjuvåka (det regnade inte).
Fick locka fram honom med leverpastej
Ja, jag ska dit. För rallylydnaden.SM i lydnad och rally till helgen. Någon som ska dit?
Ska du tävla eller vara publik?Ja, jag ska dit. För rallylydnaden.
TävlaSka du tävla eller vara publik?
Jag bor i Kungsör så tänkte ta med valpskrället upp och kolla lite lördag och söndag. Hoppas det blir lite möjligheter till shopping .
Vad roligt! Stort stort lycka till!Tävla
Finns försäljningstält utritade på kartan så lite shopping ska det nog vara. Förhoppningsvis mer än det var på agility-SM, där var det lite väl få försäljare tycker jag.
Tack!Vad roligt! Stort stort lycka till!
Min ena RR, en mkt bekväm tik går hellre upp och sätter sig i barnens rum än går ut om vädret inte är till belåtenhet. Senast i helgen när det bara var 18 grader och korta lätta regnskurar så det var blött i gräset. Altandörren var öppen hela dagen. Men ändå hittade vi en hög i äldstas sovrum.Skaffa honom ett regntäcke? Vad jag förstått är han en fryslort, så kläder blir kanske ändå aktuellt och då är det lika bra att börja vänja dem. Det gör stor skillnad om de kan hålla sig någorlunda torra och varma under utevistelsen. Mvh hon som har en rr som smälter som socker om det regnar på honom
Nja, det hade aldrig hänt här. Han hade nog hellre dött, än gjort inne. Och för den delen åker han ut med jämna mellanrum i trädgården (vi följer med) när det regnar. Det är liksom inte något man själv får välja.Min ena RR, en mkt bekväm tik går hellre upp och sätter sig i barnens rum än går ut om vädret inte är till belåtenhet. Senast i helgen när det bara var 18 grader och korta lätta regnskurar så det var blött i gräset. Altandörren var öppen hela dagen. Men ändå hittade vi en hög i äldstas sovrum.
Svårt - åtminstone för mig -att avgöra. Kanske enklare att svara på när han står på tassen?För långa? Klipper lite och varannan dag (och
lite snett )
Good point! Ska återkomma med stående foto imorgon!Svårt - åtminstone för mig -att avgöra. Kanske enklare att svara på när han står på tassen?
Omöjligt att säga utifrån den bilden Själv har jag som grundtänk att om klorna når golvet när hunden står jämnt och stilla, då är klorna för långa. Sedan vill jag absolut inte att de har för korta klor heller, för hundarna behöver klorna för att få grepp när de springer snabbt. Börjar klorna skruva sig och vrida sig in mot trampdynorna, då är de på tok för långa.För långa? Klipper lite och varannan dag (och
lite snett )
Måste kolla imorgon, och hoppas de inte når golvet. Ser absolut inte pulpan fast jag försökt lysa med ficklampa.Omöjligt att säga utifrån den bilden Själv har jag som grundtänk att om klorna når golvet när hunden står jämnt och stilla, då är klorna för långa. Sedan vill jag absolut inte att de har för korta klor heller, för hundarna behöver klorna för att få grepp när de springer snabbt. Börjar klorna skruva sig och vrida sig in mot trampdynorna, då är de på tok för långa.