Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var jättefin monternPå väg hem från hundmässan med en mycket trött, duktig Lily Min hals kommer vara helt slut imorgon efter allt prat, men det är så kul att träffa folk och alla som uppskattar jobbet vi lagt ner på montern.
Visa bifogad fil 107541
Hoppas de får ordning på det till imorgon.. Då är det också rasparad.Kunde inte närvara på Stockholmsmässan idag och tänkte perfekt - när jag insåg att den live sänds. Men länken fungerar ju inte som den ska, förmodligen.. Skulle kolla på rasparaden som började Kl 13 enligt schema men länken är svart som natten..
Var hittar man domarkritiken?Konstaterar nu att det är intressant att kolla på resultaten från utställningarna nu när alla domarkritiker går att läsa. Där kan man se skillnaden i kritik mellan vinnare och 2a i en klass, se precis varför någon blev diskvalificerad osv. Ska bli SÅ spännande med salukikritikerna imorgon.
https://dogshow.smoothcomp.com/sv/event/12/dog/catalogueVar hittar man domarkritiken?
Lycka tillPå väg till mässan igen. Hundarna bak i bil och jag skrattar lite när jag ser katalogen. Lily är så otroligt olik i typ mot hennes konkurrenter att jag bara kan hålla timmarna för att domaren läst raden i standarden där det står att saluki ska(!) variera i typ. Men men. Vi får se vad som händer. Jag hoppas på ett VG eftersom det är vad vi behöver för lure coursingen.
Var och tittade efter dig och damerna igår, men med tanke på åldern på de som stod i montern just då så var det inte du Men jättefin monter!På väg hem från hundmässan med en mycket trött, duktig Lily Min hals kommer vara helt slut imorgon efter allt prat, men det är så kul att träffa folk och alla som uppskattar jobbet vi lagt ner på montern.
Visa bifogad fil 107541
Tack! Hon fick sitt VG så jag är nöjd Nu laddar vi för rasparaden.Lycka till
Jag tycker flera av mina har haft dålig päls till efter de fyllt två så jag lever på hoppet att de få lite mer päls tills nästa vinter@Kildegrei Spock tyckte det var en bra idé att börja fälla nu när det är som kallast . Tay är rätt tunnhårig ändå, han har typ ingen underhåll..
Var så sugen på ett hundlandstäcke att ha till Spock mär han sitter i bilen eller är still en stund men kostar ju en slant och då vill jag inte att han växer mer..