Vi hade en super fin kväll i helgen med hela familjen samlad vilket vi inte varit sen Alvin fyllde år i slutet av augusti men då var inte min svägerska med så det var lite tomt men nu var alla med. Träffat dom men inte alla på samma gång. Det var fantastiskt faktiskt.
Och oj vad Milou njöt. Alvin minglade runt lite och alla ville lyfta upp honom och bära honom och ha honom i knät. Som den farbrorn han är gick han efter ett tag in i extrarummet och bäddade fint i soffan i lugn och ro. Han hade minglat klart och det respekterade vi så klart.
Milou däremot blir nästan aldrig trött på gos, han tog sig en egen stol så vi fick hämta en extra, han satt i knän och i soffan la han sig precis bredvid min bror och ville bli gosad med hela kvällen. Min bror kramade och klappade och pussade Milou. Jag hade fått stränga order om att jag inte fick gosa för nu var det deras tid eftersom jag har dom alltid annars.
Sen kom höjdpunkten, min bror pussade på Milou och sa ”Du vet väl om att du köpt en hårlös råtta?”
Vi kom dock fram till att det var en bra sak eftersom jag har haft råttor som jag älskade. Men så mycket lik en råtta är han väl inte, kanske när han låg i den positionen?
Till sist var Milou så trött att han knappt kunde hålla sig vaken men han ville krama ur varje liten sekund av gos så han kämpade för att hålla sig vaken
Min lilla råtta?
Visa bifogad fil 102097
(Körde ett agility pass på minimal yta så det är det är den tunnel på mina fem kvm…)