Vi hade vår sista freestyle kurs igår. Har varit lite hattigt i vår och det känns inte riktigt som vi gjort så mycket som jag vill, missat en gång pga sjukdom och sen hade dom flyttat ett tillfälle i efterhand till den dagen jag tävlade rally så jag hann med 5 gånger bara, men instruktören finns kvar och vi har påbörjat mycket att bygga vidare på så vi har nog fullt upp ett tag.
På söndag tävlar jag fortsättningsklass för första gången med Milou. Är ovanligt lite nervös än så länge men ju mer det närmar sig smyger det sig på. Men nu har jag lite vant mig och accepterat att det inte alltid blir helt perfekt eller att allt blir fel men livet går ju vidare och jag vet att vi ju kan sakerna, men är nog helt skakig på söndag.
På söndag tävlar jag fortsättningsklass för första gången med Milou. Är ovanligt lite nervös än så länge men ju mer det närmar sig smyger det sig på. Men nu har jag lite vant mig och accepterat att det inte alltid blir helt perfekt eller att allt blir fel men livet går ju vidare och jag vet att vi ju kan sakerna, men är nog helt skakig på söndag.