Uppdatering

MidnightSoul

Trådstartare
Jag har en uppdatering på min telephone (iphone 4s) problemet är att vare gång jag försöker uppdatera den så säger den att jag inte har något internet (jag har internet symbol på telefonen som så borde ha internet som är kopplat till wifi) :confused:

Har provat stänga av den en stund och sen sätta igång den igen.

Vad jag har lyckats förstå via nätet, så har iPhone 5s och äldre problem med uppdateringen så Apple har återkallat uppdateringen i några dagar. Har inte hittat svensk info och är inte helt hundra på engelska...

Det stämmer. Apple har dragit tillbaka uppdateringen för allt äldre än iphone 6. Så försök inte göra den förrän de rullar ut en fixad version.

Jag hittade info om detta igår när jag fått problem med min 6 efter uppdateringen. Det gick inte att klicka på länkar i safari. På ipad funkade det dock så där kunde jag googla fram en tillfällig lösning tills Apple fixat det: Inställningar/Safari/avancerat, slå av Java script. (Om nu fler skulle ha råkat ut för det).

Sen en tidigare uppdatering där jag fick enorma problem är jag ju väldigt försiktig. Men att Apple dragit tillbaka den. De tjatar fortfarande på mig att uppdatera så de har inte aktivt dragit tillbaka? (Har 5S)

Enligt vad jag såg igår så ska de ha gjort det. Men jag kan ju inte gå i god för att det stämmer.

Jag har aldrig haft problem efter uppdateringar, igår var första gången. Ändå hade jag gjort som vanligt och väntat några dagar innan jag uppdaterade. Men jag skulle tydligen ha väntat längre.

Enligt vad jag såg igår så ska de ha gjort det. Men jag kan ju inte gå i god för att det stämmer.

Jag har aldrig haft problem efter uppdateringar, igår var första gången. Ändå hade jag gjort som vanligt och väntat några dagar innan jag uppdaterade. Men jag skulle tydligen ha väntat längre.

Det står ju överallt att de dragit tillbaka. Men man ska nog kolla noga och vänta ett tag. För min telefon tjatar oupphörligt om att uppdatera, och gör det forfarande. Och det är 9.3 den vill jag ska installera.

Det står ju överallt att de dragit tillbaka. Men man ska nog kolla noga och vänta ett tag. För min telefon tjatar oupphörligt om att uppdatera, och gör det forfarande. Och det är 9.3 den vill jag ska installera.
Ja, det är klart att man ska vänta tills det kommer en fixad version.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Fideli
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25