Jag gjorde samma fast med eurasier och fick samma svar som du!Nu gjorde jag om det och kryssade allt som stämde in på schäfer och fick svaret: vi har inga listade raser som stämmer in på dina sökkriterier.
Skittest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde samma fast med eurasier och fick samma svar som du!Nu gjorde jag om det och kryssade allt som stämde in på schäfer och fick svaret: vi har inga listade raser som stämmer in på dina sökkriterier.
Skittest
Jag gjorde samma fast med eurasier och fick samma svar som du!
Tog nog stor det var ju typ 50-70 cm Tog utställning, viltspår, minimal pälsvård och långhårig Och nått mer..hm.Vad tog du på storleken? För vet att jag brukar få Eurasier om jag fyller i "mellan", men inte stor om jag minns rätt. Utställning och lydnad/skoj.
Tog nog stor det var ju typ 50-70 cm Tog utställning, viltspår, minimal pälsvård och långhårig Och nått mer..hm.
-test!Tror inte man får Eurasier om man väljer minimal pälsvård och stor. Så är nog därför
Tack jag har gnällt på senior om eländet men idag har det äntligen vänt på riktigt så det känns skönt! Men det är lång väg tillbaka och det drar med sig en massa extra problem i och med familjeföretag. Men förhoppningsvis blir det något bra av det i slutändan även om framtiden ser lite osäker ut just nu.
Det är så himla himla trist alltså! För det finns ju bra uppfödare också liksom. Även om vissa är skräp
Vet att @Lena_B har betydligt bättre koll än vad jag har så är det fortfarande en jaktgolden du vill ha så kanske hon har några bra förslag.
En del av dom kommer inte ens in i mitt hem med ägareÄndrade lite o fick upp:
Med bakgrund av upplysningarna du har gett vill vi föreslå följande raser:
Akita
American Akita
Amerikansk bulldog
Cane corso
Grosser schweizer sennenhund
Rhodesian ridgeback
Ingen av dem kommer in i mitt hus annat än som gäster med tillhörande ägare.
Lätt hänt, jag har varken skrivit på instagram eller facebook om det eftersom maken inte vill det, här känner jag mig mer anonym så till vida att det inte är så många som känner maken. Men hans gallstens operation gick på tok och de råkade göra hål på tarmen, något som upptäcktes fem dagar senare när jag körde in honom till akuten igen. Så det blev stor bukoperation med sköljning av buken, tillfällig stomi för att tarmen ska få en chans att läka och igår fick han äntligen börja "äta" näringsdryck och idag skulle han få soppa, nästan sju dagar efter andra operationen. Uppe på det så har jag praktik vilket innebär att jag har varit borta hela dagarna, stannat hos maken på vägen hem någon timme och sen hem och se till att ungarna får mat och kommer iväg på sina aktiviteter. Så huliganen har fått minimalt med tid. Men nu är det tre dagar kvar på praktiken, sen är det två dagar nästa vecka jag måste till universitetet och sen är det sommarlov!Åh nej, jag har missat det här. Hoppas att det inte är något allvarligt som hänt
Lätt hänt, jag har varken skrivit på instagram eller facebook om det eftersom maken inte vill det, här känner jag mig mer anonym så till vida att det inte är så många som känner maken. Men hans gallstens operation gick på tok och de råkade göra hål på tarmen, något som upptäcktes fem dagar senare när jag körde in honom till akuten igen. Så det blev stor bukoperation med sköljning av buken, tillfällig stomi för att tarmen ska få en chans att läka och igår fick han äntligen börja "äta" näringsdryck och idag skulle han få soppa, nästan sju dagar efter andra operationen. Uppe på det så har jag praktik vilket innebär att jag har varit borta hela dagarna, stannat hos maken på vägen hem någon timme och sen hem och se till att ungarna får mat och kommer iväg på sina aktiviteter. Så huliganen har fått minimalt med tid. Men nu är det tre dagar kvar på praktiken, sen är det två dagar nästa vecka jag måste till universitetet och sen är det sommarlov!
Oj, vilken tuff situation. Hoppas mannen återhämtar sig så snabbt och bra som möjligt! Och hoppas du har möjlighet att få stöd av vänner/familj/bekanta för att få vardagen att fungera och chans till egen återhämtning. Pepp och styrka till er!!Lätt hänt, jag har varken skrivit på instagram eller facebook om det eftersom maken inte vill det, här känner jag mig mer anonym så till vida att det inte är så många som känner maken. Men hans gallstens operation gick på tok och de råkade göra hål på tarmen, något som upptäcktes fem dagar senare när jag körde in honom till akuten igen. Så det blev stor bukoperation med sköljning av buken, tillfällig stomi för att tarmen ska få en chans att läka och igår fick han äntligen börja "äta" näringsdryck och idag skulle han få soppa, nästan sju dagar efter andra operationen. Uppe på det så har jag praktik vilket innebär att jag har varit borta hela dagarna, stannat hos maken på vägen hem någon timme och sen hem och se till att ungarna får mat och kommer iväg på sina aktiviteter. Så huliganen har fått minimalt med tid. Men nu är det tre dagar kvar på praktiken, sen är det två dagar nästa vecka jag måste till universitetet och sen är det sommarlov!
Jag hoppas så verkligen ni får en lugn sommarLätt hänt, jag har varken skrivit på instagram eller facebook om det eftersom maken inte vill det, här känner jag mig mer anonym så till vida att det inte är så många som känner maken. Men hans gallstens operation gick på tok och de råkade göra hål på tarmen, något som upptäcktes fem dagar senare när jag körde in honom till akuten igen. Så det blev stor bukoperation med sköljning av buken, tillfällig stomi för att tarmen ska få en chans att läka och igår fick han äntligen börja "äta" näringsdryck och idag skulle han få soppa, nästan sju dagar efter andra operationen. Uppe på det så har jag praktik vilket innebär att jag har varit borta hela dagarna, stannat hos maken på vägen hem någon timme och sen hem och se till att ungarna får mat och kommer iväg på sina aktiviteter. Så huliganen har fått minimalt med tid. Men nu är det tre dagar kvar på praktiken, sen är det två dagar nästa vecka jag måste till universitetet och sen är det sommarlov!
Lätt hänt, jag har varken skrivit på instagram eller facebook om det eftersom maken inte vill det, här känner jag mig mer anonym så till vida att det inte är så många som känner maken. Men hans gallstens operation gick på tok och de råkade göra hål på tarmen, något som upptäcktes fem dagar senare när jag körde in honom till akuten igen. Så det blev stor bukoperation med sköljning av buken, tillfällig stomi för att tarmen ska få en chans att läka och igår fick han äntligen börja "äta" näringsdryck och idag skulle han få soppa, nästan sju dagar efter andra operationen. Uppe på det så har jag praktik vilket innebär att jag har varit borta hela dagarna, stannat hos maken på vägen hem någon timme och sen hem och se till att ungarna får mat och kommer iväg på sina aktiviteter. Så huliganen har fått minimalt med tid. Men nu är det tre dagar kvar på praktiken, sen är det två dagar nästa vecka jag måste till universitetet och sen är det sommarlov!
Snabbmats konto har slagit nya rekord men ibland behöver man riktig mat också! Men jag gör det lätt för mig!Sån jäkla otur. Du har gjort en hjälteinsats av vad jag har läst. sänk kraven på matlagning och sånt så du inte går under på vägen.
Snabbmats konto har slagit nya rekord men ibland behöver man riktig mat också! Men jag gör det lätt för mig!