Du ser, du ska ha hund!Jag gjorde också testet och fick 40 raser som svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ser, du ska ha hund!Jag gjorde också testet och fick 40 raser som svar
Du ser, du ska ha hund!
Tack jag har gnällt på senior om eländet men idag har det äntligen vänt på riktigt så det känns skönt! Men det är lång väg tillbaka och det drar med sig en massa extra problem i och med familjeföretag. Men förhoppningsvis blir det något bra av det i slutändan även om framtiden ser lite osäker ut just nu.Låter som att ni behöver lite krya på- pepp
Jag gjorde också testet och fick 40 raser som svar
Tollaren sticker ut en hel del från de övriga i mitt tycke.
Har visserligen gjort testet förut och får alltid olika svar, men detta var dagens
Jag gjorde också rasväljartestet på Canis, fyllde i att jag ville pyssla med lydnad och bruks(både aktiviteter och skoj samt tävling), lägga medelmycket tid på motion, ha korthårig eller strävhårig päls och minimalt med pälsvård.
Med bakgrund av upplysningarna du har gett vill vi föreslå följande raser:
Collie korthåret
Tollaren sticker ut en hel del från de övriga i mitt tycke.
Bullmastiff eller bostonterrier, skillnaden är hårfin på alla sätt och vis mellan raserna
Ingen BC dock. På B fick jag basset beagle bostonterrier bullterrier bullmastiff.
Jag saaa ju att du skulle ha en finsk!
Har visserligen gjort testet förut och får alltid olika svar, men detta var dagens
Själv fick jag förslaget Clumber Spaniel när jag skrev att jag ville pyssla med apportering. Så nu vet ni att ni har fel ras @AraSlei och @squarepants Det är Clumber ni ska ha om ni vill ha en apportör!
Men det fick jag inte! På S fick jag bara schipperke sealyhamterrier shar pei shiba staffordshire bullterrier (kolla @Monstermom, it's meant to be! )Det stör mig att @mandalaki fick upp Schäfer bland sina alternativ och inte jag
Lika bra att Bläckis flyttar in här och tar över för hen är tydligen mer lämpad än jag.
Nä ja änt bitter....