Uppbindning på stallgången...

Sv: Uppbindning på stallgången...

Jag prövar igen. Ingen som svara förra gången!

Mitt stall är ganska nytt och väldigt litet. Hittils har jag haft honom lös i boxen när jag gör i ordning honom men jag skulle vilja ha möjligheten att kunna ställa upp honom på gången.
Problemet är att det finns ingenstans jag kan sätta grimskaft/kedja/rep på båda sidor för jag har inga galler på boxarna å sen är skjutdörren ivägen.
Hur funkar det med att ha i taket??
Finns det ingen som har en bild??

Jag har ingen bild att visa dig och mina sitter inte i taket vilket jag skulle före dra om det inte var så högt i tak. Sätt dom i taket det funkar väldigt bra om du inte har för högt i tak vill säga.

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 190
Senast: CaisaCax
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Lavinia
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
238
Senast: tanten
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
789
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar