Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett släp med frontlastning o där finns en stor ögla vid dörren för uppbindning. Blir precis lagom höjdVar binder ni fast hästen i cheval släp?
Finns ju inget ställe som känns 100 rätt tycker jag.
Var binder ni fast hästen i cheval släp?
Finns ju inget ställe som känns 100 rätt tycker jag.
Jag har ingen mellanvägg för jag har 1.5hästars släp.Jag har transportgrimskaftet fäst i stången längst fram på mellanväggen, har funkat helt ok för min del. Jag var van med helstång innan där fästena satt i bommen men nu känns detta bättre.
Skulle funnits på alla.Jag har ett släp med frontlastning o där finns en stor ögla vid dörren för uppbindning. Blir precis lagom höjd
Jag vill inte sätta i den för om man behöver lossa bommarna utifrån så ramlar även den ner i backen och blir då hängande i grimmanJag sätter transportgrimskaftet med en stor karbinhake i bygeln i väggfästet under frambommarna. Inte optimalt, men minst dåligt imho.
Finns inget långt ner framför för där är sadelkammarenHar inte uppmärksammat just CL´s uppbidning, men jag föredrar generellt så långt ner (gärna i golvet) som möjligt. I andra hand i sidan (få släp idag som inte har panikutlösning och då kan man ju inte binda i bommen).
Finns inget långt ner framför för där är sadelkammarenHar inte uppmärksammat just CL´s uppbidning, men jag föredrar generellt så långt ner (gärna i golvet) som möjligt. I andra hand i sidan (få släp idag som inte har panikutlösning och då kan man ju inte binda i bommen).
Det finns eventuellt ett fäste som sitter på väggen fram vid främre bommen (om man har frambommen). Där ska det tydligen gå att fästa. Har lurat på detta med att transportera sto och föl och då blir det där jag kommer ha stoet uppbunden.Jag har ingen mellanvägg för jag har 1.5hästars släp.