UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, det verkar så, till och med min gamla HTC är ju snabbare än era datorer :p Skulle fan aldrig orka surfa på nåt så segt.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Min dator tyckte att det skulle ta femton minuter att ladda upp en ny omslagsbild på facebook - och den var inte ens stor :angel:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Gud, jag lider med dig. Då skulle jag inte ens surfa. Både datorn och mobilen är jättesnabba :) Trodde seriöst alla hade bra internet nuförtiden :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag hade bra internet - tills telia bestämde sig för att strula :grin:

I övrigt är det nog datorns fel... Men nu går det snabbt! Det var värst i förrgår :D Men så lider min dator också, vet inte hur länge till den kommer hålla om jag ska vara ärlig :angel:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Åh gud. Stackars dig!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Förstå då vilket lidande det är för mig att behöva åka och passa hundarna. Två hundar som inte lyssnar på mig, måste sova på soffan och värst av allt - INGEN SERVICE inom två km radie! :eek:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Yl!

Som när jag ska passa föräldrarnas hus + katter en helg framöver. Kommer sitta ensam i stort hus mitt ute på landet. Kul.

Annan kul grej: Omöjligt att hitta bra, billiga biljetter till Madrid i juni. Omöjliga jävla stad. YL. Om jag inte kan fixa det får jag inte träffa min spanjor på nästan två månader, innan vi ses i Marrakesh. TVÅ MÅNADER. That won't do. YL.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Två månader är en EVIGHET! Lider med dig. Hoppas det går att lösa.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag hade bra internet - tills telia bestämde sig för att strula :grin:

Åh, jag avskyr jävlafelia för tillfället! Tv + internet har legat nete sedan i torsdags mitt på dsgen. Ringde imorse och de skulle fixa det till 12 på dagen... Ringer igen vid 19, det kommer igång igen 18:00 den 26:e :eek: :eek: :eek:

SEX JÄVLA DAGAR!!! :mad: :mad: :mad: skulle få någon jäkla mobil sticka, men tv då? Snorförbannad, dessutom har vår styrelse sett till att vi inte kan välja något annat än telia.

Liksom seriöst, sex dagar? De måste ju ha reservgrejer inne och kanske mer än en enda servicetekniker (som inte jobbar övertid) i hela Stockholmsområdet? Klåpare.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Telia är kasst.
Vi har också det och det funkar bara när det själv har lust (typ aldrig)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Man lär sig efterhand och växer en hel del på kuppen :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kl
Min sambo kan inte bråka ordentligt. Egentligen är det väl bra, men sjukt frustrerande när man är sur.

Nu ska jag sova! Blev visst rätt sent hos mamma.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Mm, de har problem med nick jr titt som tätt också. Min.. öh, jag menar MINIS favvokanal! ;)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Precis som jenka säger lär man sig. Och undrar man något ringer man en vän. Jag menar, jag kan allt! :angel: ;) :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Två månader är en EVIGHET! Lider med dig. Hoppas det går att lösa.
Ja, det är det verkligen :( Vi måste hitta på nåt för ingen av oss kommer vilja vara ifrån varandra så länge. När vi skiljdes åt i Madrid bestämde vi till exempel att vi skulle ses nästa gång första veckan i maj: hann inte mer än komma av flyget förrän jag bad honom att komma hit nästa vecka istället, så nu har han köpt snordyra flygbiljetter för att kunna komma hit.

Problemet är att jag inte kommer kunna ta ledigt för att åka till honom och jag kan inte begära att han ska ta ledigt ännu mer för att flyga hit en extra gång, särskilt som han tar ledigt för att komma till Marrakesh.

Oh well, vi får lösa det på nåt vis. If there's a will, there's a way :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag fick också problem i veckan! De snuvade datatrafikmängden på både dator och telefon (två helt olika abonnemang då pappa står på ena och mormor på andra). Ringde supporten och det var tydligen något fel. Men en av de jag pratade med var jätteotrevlig och sa att det var jag som förmodligen använde upp det. Men mormor fick samma sms och jag menar.... Mormor? Slut på datatrafikmängden? Nääe skulle inte tro det va, hon går ut på Facebook och Aftonbladet några gånger i veckan :grin:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Irriterande när de inte är trevliga. Men nu funkar det igen, men jag har inte fått något mess om att det kommit igång. .. aja, vi får se om det stannar. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp