Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Alltså, du måste ju inte visa ALLT knäppt jag skriver! Jag kan faktiskt vara skitsmart! Jag lovar! Jag menar, jag måste väl ha sagt NÅGOT smart i nåt av mina snart 7200 inlägg?
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Det är fantastiskt att bo själv!
Men jag kan säga att de två första veckorna antagligen är jobbigast. Har ju bott på internat och sett hur det varit för andra som inte varit hemifrån eller själva mer än en vecka typ, och de har till en början haft stor hemlängtan men det har gått över. Jag själv är ju så van vid att vara själv att jag tyckte det var den mest fantastiska friheten jag nånsin kunnat få att flytta hemifrån
Hästnyheter Vad jag uppfattade det som var att han vill ge hästarna tid att utvecklas, han vill inte stressa fram någon häst och därför så finns det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.