Unicorn Protector - nån som provat?

Thera

Trådstartare
Jag var och shoppade lite på B*rjes häromdagen och köpte ett nytt flugmedel som heter Unicorn Protector.
Enligt anvisningarna ska man stryka på det en gång i veckan, vilket jag tycker verkar mycket smidigt.

Jag är bara lite nyfiken på om det är någon som har provat detta eller något liknande medel och vad ni har för erfarenheter?

Sv: Unicorn Protector - nån som provat?

Kan inte låta bli... :crazy:

Undrar om de säljer bra? Det kan väl inte finnas en så stor marknad för produkter till enhörningar? :rofl: :D ;)

Hihihi... hrm.. ok, som sagt, kunde inte låta bli... :angel:

Men aldrig hört om det, späänande om man kan få någon recension :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 723
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 066
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama