Ungponnychampionat!

K

Kung Bob

Någon annan som ska till finalen Halmstad den 16-17 sept och tävla med sin ungponny?

Jag ska rida 6-årschampionatet i dressyr, kvalade in redan i våras.

Börjar redan bli nervös, kom trea i femårs förra året, så nu har man ju helt andra förväntningar än förra året... :crazy:

Aja, nån annan som ska dit (rida eller titta)?

Sv: Ungponnychampionat!

Brukar du tävla ponny lokalt här runt i Halland? Har för mig att jag sett det nån annanstans...

Föll för åldersträcket i vintras men innan gjorde jag det, ja. :D

Såg i almanackan nu att det nog blir svårt att komm och titta, men jag vill ju så gärna. Går det fredag - lördag? Är det inget på söndagen?

öh... jag vet faktiskt inte om det går, fredag-lördag, eller lördag-söndag?
Kan kolla upp det.

Vad tävlade du för ponny/vad heter du? Kanske känner igen det...

Skrev fel! det går lördag-söndag! 17-18 september... sorry, det var bara för att det gick fre-lör förra året...

Då ska jag åka och kolla på söndagen, även om jag fyller år då. :) Måste ju se dressyren i alla fall!

Ponnyn min heter Cherie, fasst jag har sålt henne nu. Tävlade dressyr.

JA! Då får du ju se mig! Håll ögonen öppna efter en fux som heter Felicia. Jag ska rida 6-åringarnas dressyr.

Cherie... Det känner jag igen.

Ja, de ska ja gö. :D

Du kanske såg oss nån gång eller nått. Tävlade för FORF, red SM 03 och 04. :p

Skall dit med 2st 5-åriga halvbröder i dressyren varav den ena är min egen, kom 3:a förra året bland 4-åringarna så jag förstår vad du menar med att man har ökat sina förväntningar sen förra året.

Lycka till!

Vad roligt! Namn på hästarna?

Lycka till du med!

Ragnarps Little Royce (min)
Ragnarps Ikaros

Vad låg du på för procent i LB förra året när du kvalade?

Kvalen? Vet inte riktigt, jag tror jag hade typ 49% (ja, helt misslyckad tävling), 68 % och lite över 60% eller nåt sånt.

Sen i finalen hade jag ca 70% båda dagarna. :)

Du?

Och om allt går enligt planerna så kommer jag att sitta i sekretariatet och ta emot er....

Välkomna och lycka till!!!

Jag tror vi har varit på samma tävlingar, men visste inte riktigt vem du var... Jag tävlar en ridponnyhingst som heter Carath. Lycka till!

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 041
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 880
Senast: Fiorano
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 267
Senast: sorbifolia
·
Avel Jag har ett tag gått i tankarna på att betäcka mitt sto om ett par år, jag fyller 17 i år och har ett d-ponny sto - detta betyder att...
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna